lauantai 12. joulukuuta 2015

#12: GLÖGGRUNDAN - JOULUKUULUMISIA

Turussa oli jälleen kerran perinteinen Glöggrundan, missä pystyi ottaa glögin kandi, maisteri tai tohtori tutkinnon :D Tapahtumassa oli mukana monta baaria ja ravintolaa, ja oli kiva saada pikku Turku sightseeing :) Olin ensimmäistä kertaa mukana, eli minulla oli vuorossa kandi tutkinto = 6 glögiä.

Mun Turun viikkoon kuului kuitenkin paljon muutakin, ja tämän jälkeen jatkoin matkaa Jessican kotiseudulle ja reivasimme Taalintehtaalla :D

IMG_2127_Fotor

IMG_0110_Fotormjj

Olin ensimmäisen yön Janican ja Mirandan luona, ja ensimmäistä kertaa niillä käymässä. Oli tosi kiva nähdä niiden uutta kämppää, ja tietty mun tyttöjä ♥

Glöggrundan oli aika hullu - odotan jo innolla seuraavaa vuotta! Tein käytännössä jo maisteri tutkinnon (9 leimaa :D) koska meno oli niin kova :D Yhtenä hetkenä olin Janican ja Mirandan kanssa, ja toisena olin hotellissa Jessican siskon kanssa, seuraavaksi Hesburgerissa ja yhtäkkiä heräsin Adden luona :D Pakko kuitenkin myöntää, että glöggrundanin aikana en juonut yhtäkään glögiä XD  Menimme ihan ristiin Adden kanssa, niin mulla ei ollut mun tavaroita melkein vuorokauteen.. :D

IMG_0099_Fotor
Preparing at M&J's 

Menin siis Adden luo yöksi, ja oli kyllä todella todella kiva nähdä taas! :) Aamulla Adden piti lähteä koululle, ja sillä aikaa siivosin sen huoneen ja jätin nallen syliin mun joululahjan ♥ Minäkin haluan lähteä Sri Lankaan joululomalla!

IMG_0109_Fotor

Jatkoimme matkaa Jessican ja Wilin kanssa Taalintehtaalle missä vietin viikonloppua aivan ihanien ihmisten kanssa. Pääsin tutustumaan Jessican kavereihin (aka Särmä-ryhmään) vähän paremmin, eikä hymy hyytynyt kertaakaan viikonlopun aikana (paitsi silloin kun -98 kutsuivat minua vanhaksi) :D

Kävimme myös studiolla valokuvaamassa Jessican kanssa. Jessican äiti on ammailtaan valokuvaaja, ja oli aivan huikeata että pääsimme käyttämään hänen välineistöä! Kaikki tiedostot ovat tyyliin NEF muodossa niin pitää nyt löytää Photoshop jostain että saavat ansaitsemansa muokkaukset :D Samalla kun olin saarella, kävin myös mökillä ja ratsastamassa meidän hevosta. Tällä hetkellä olen takaisin Helsingissä ♥

IMG_2126_Fotor
Jessican sisko, minä, Acke, Amanda, Åke ja Jessica ♥

Kamera ei viikon aikana ollut kauhean kovassa käytössä (paitsi studiolla ♥), koska oli aika vauhdikas meno koko ajan ':D Mutta puhelin oli reiveissä mukana, ja siksi, tässä viikon My Story:



Oikein mahtavaa viikonloppua kaikille! ♥

- Roxy 

2 kommenttia:

♥ Kiitos kommentistasi! ♥