perjantai 11. joulukuuta 2015

#11: STYLE STASH


En tiedä että johtuuko siitä että joulu on tulossa, tai siitä että mun edellinen kokemus nettishoppailusta oli niin hyvä, mutta olen innostunut selailemaan erilaisia vaatteita netissä ja kokoamaan eri lookeja. Ajattelin jakaa teidän kanssa mun Christmas Style Stashin :) 

Talven aikana mulle, ja varmaan monelle muullekin, takki on tosi keskeinen asia koko talven lookissa. Mä valitsen talvisin alitajuntaisesti mun päivän asun valitsemani takin (ja sään) mukaan, ja siksi on mielestäni todella tärkeätä että ne ovat lämpimiä, mutta myös tyylikkäitä. 
Tämä vihreä takki pisti taas jälleen kerran silmään, koska olen katsonut vastaavia jo vuosia :D




PicMonkey Collageeses
Lähde: Esprit


Toinen tärkeä look (varsinkin) talvella on rento koti-look. Olen tosi kauan yrittänyt löytää täydellisiä, vähän tiukempia verryttelyhousuja (koska normaalit on aina liian isoja mulle). Bongasin Espritin verkkokaupasta tällaiset housut, ja näyttävät kyllä todella rennoilta ja kivoilta! Taitaa tästä lähteä ostoskoriin ;)  Olen itse aika sellainen pyjama ihminen :D Olen ehkä saattanut ulkoiluttaa koiraa ja joskus mennyt kouluun pyjama päällä, mutta minkäs sille voi kun on niin ihania :D 


PicMonkey Collagelklk
Lähde: Esprit

On myös pari juhlaa tulossa, niin ei saa unohtaa juhlavaatteita ;) Tuntuu välillä siltä, että jos mulla ei ole pyjamaa päällä, niin mulla on jonkinlainen mekko ja korkkarit päällä :D Jouluaatoksi olisi tosi ihanaa olla joku punainen mekko! Puhumattakaan uudestavuodesta, mitä kaikkea upeeta voi löytää!  Rakastan kaikkia mekkoja joissa on jokin tyylikäs, avonainen osa  



PicMonkey Collagemm
Mekko ja kengät: Nelly.com | Korut: Accessorize 



Mulle tärkeintä vaatteissa on ehdottomasti laatu ja istuvuus. Laadusta ei mun kokemuksien mukaan ole näissä merkeissä moitittavaa :) 
Netistä ostaessa ei voi aina taata sitä täydellistä istuvuutta, mutta kuten olen aikaisemmin todennut, kannattaa ostaa sen itselle normaalin koon. 
Mulle on aina sopinut kaikki ihan täydellisesti, eli on käynyt mun kohdalla aika hyvä tuuri :D 

Mitä mieltä olette näistä vaatteista, ja mistä verkkokaupasta te yleensä ostatte teidän vaatteita? :) 

- Roxy 


16 kommenttia:

  1. Söta kläder�� första bilden e ganska basic men andra e really comfy looking <3
    Jaa mä ostan välil vaatteit new lookista! ��

    VastaaPoista
  2. Todella inspiroiva postaus! Heti eksyin itsekkin shoppailemaan kyseisiä tuotteita, ups.. Varsinkin ensimmäisessä kollaasissa kello ja vaalea neule, upeat! Laitoin heti ostoslistalle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ♥ Hyvä jos löyty jotain kivaa :) Happy to help!

      Poista
  3. 👍 brukar shoppa på nelly.com :)

    VastaaPoista
  4. oi ompa kivoja! rakastuin tohon pipoon!! sai tuo kotiasu/yöpuku kaipaamaan talvisia kynttiläiltoja ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ♥ Ja minäkin, näyttää niin ihanalta!
      Ja nauti lämpimästä joulusta, kyllä sä ehdit vielä talvia kokea haha ;)

      Poista
  5. Moikka, oli todella avartava postaus kiitos siitä :) itse en ole nettishoppailua harrastanut eikä ole oikein ollut kiinnostustakaan semmoiseen kunnes tajusi tästä postauksesta kuinka kätevää se on! Tietysti mietityttää että mitä jos ei ole istuva tai sopiva, mutta harvemmin kokeilen edes kaupassa vaatteita ennen ostoa niin miksei sitä hyödyntäisi ja vähintään kokeilisi nettikauppoja :) asut mitä olit löytäny oli kivoja varsinkin mekkoihmisenä innostuin siitä punaisesta mekosta ja voi olla että täytyy semmoinen vielä hankkiakkin.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista ♥ Mä uskalsin vasta vähän aikaa sitten tilata ensimmäistä kertaa netistä.
      Mä päätin kokeilla, koska ei se olisi nykyään niin yleistä jos ei toimisi ihan huoletta, ja olin oikeassa :) Mä oon myös ihan tosissani miettinyt hankkia jonkun tuollaisen mekon - aivan ihana :)

      Poista
  6. Upeita kollaaseja ja lookeja! Mun silmäni osuivat tuohon upeaan punaiseen mekkoon, oij se on niin kaunis ♥

    VastaaPoista
  7. Ihana postaus! Noi kaikki lookit on kyllä tosi ihania, kivoja vaatteita olet poiminnut!
    Kello on kyllä aivan ihana, ja tarvitsen kyllä uudet pyjamahousut! ♥

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥