torstai 10. joulukuuta 2015

#10: FACTS ABOUT ME


 Rakastan kynttilöitä!

 En osaa pitää huolta kasveista, ja siksi minulla on enimmäkseen koristekukkia.. :D Jätin yhden kasvin kuukaudeksi ilman vettä Vaasaan, niin saa nähdä että elääkö kun tulen takaisin kotiin XD

En koskaan lue kirjoja. Luin viimeeksi vapaaehtoisesti Hunger Gamesit 2013 alussa, koska farmilla ei ollut muuta tekemistä :D

Olen HIFK fani, ja onneksi moni muukin mun Vaasalaisita kavereista on :D

 Olen 166,5cm pitkä, ja olen mielestäni todella pitkä, ja kukaan ei koskaan ymmärrä :D
Yritän aina vakuuttaa Jessicaa että olemme saman pituisia vaikka hän on minua selvästi pidempi :D Olin aina kaikista lyhyin ja kasvoin nopeasti, ja nyt kun en ole muita selvästi lyhyempi, minulle on jäänyt tällainen kuva itsestäni :D


IMG_0081_Fotor

 Opiskelen erityisopettajaksi. Ajattelin aina että mun kiinnostus oli kohdistunut ala-asteen eritysopetukseen, mutta luulen että suuntaankin yläasteelle (kutsukaa minua hulluksi haha) :D

 Pelkään ilmapallojen poksahtelua ja muistan miten mun aina piti peittää mun pelkoa lastenjuhlissa jos oli joku sellainen tehtävä :D

 Mä itken joka kerta kun näen Koirani Skipp, Titanic, Toy Story 3 ja Marley and Me. Joka ikinen kerta.


IMG_0082_Fotor

 Pääsin inssistä ja teoriakokeesta ensimmäisellä yrityksellä. Proud sistah!

 Olin vaihdossa Uudessa-Seelannissa, mutta olen vain nähnyt LOTR 1... That ultimate shame. 

 Mun lempivärit on lila, sininen ja vaaleanpunainen.


IMG_0083_Fotor


 Netflixissä katson tällä hetkellä Modern Family:ä, ja HBO:ssa The Sopranosia.

 Olen allerginen katkaravuille, mutta syön niitä jokatapauksessa :D

 Menen harvoin nukkumaan ennen puoliyötä. Ja jos menen, niin jokin on pahasti vialla :D

 Tykkään esiintyä, mutta mieluiten musikaalisesti.


- Roxy 

10 kommenttia:

  1. Oi, olisi ihanaa käydä Uudessa-Seelannissa!

    VastaaPoista
  2. Voikun olet niin kaunis! :) Tosi kiva postaus!

    http://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Täällä toinen kukkien tappaja... Mä en vaan käsitä, että mikä siinä mun kosketuksessa on?! Kastelen aina kirjaimellisesti ohjeiden mukaan ja ei! Kerran on Ikean ties mikä ydinjätteellä vuorattu orkidea kestänyt parisen viikkoa, mutta that's it. Oon onnistunut kuihduttamaan kaktuksenkin... KAKTUKSEN. Huh. Mua ei ole siunattu viherpeukalolla :D Pikemminkin patoutuneella vihervihalla, hah! Muttamutta, ihana postaus ja hauskat faktat :) Hyvät loppuviikot sinne <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah *high five* :D
      Mä oon myös onnistunut kuihduttamaan kaktuksen...parikin kertaa x)
      Team-not-viherpeukalo ;) Ja kiitos ♥

      Poista
  4. Ihana postaus! :) Kiva päästä lukemaan susta tämmösiä faktoja! Muuteki uusi lukija blogissasi, sulla on ihana blogi <3 Kiva kun kommentoit munki blogia :) Toi erityisopentyöhön opiskelu ja ite työ on varmasti mielenkiintosta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiitos, kiitos ♥ Toivon että tulee olee! :)

      Poista
  5. Mulla ihan sama juttu ton pituuden kanssa. :D 166, mutta luulen edelleen olevani muita pidempi.

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥