lauantai 3. lokakuuta 2015

MIKÄ IHMEEN UUMAJA?


Heräsin torstaina kuudelta, ja mietin vaan, että olenpas lellitty.. :D En muista milloin olisin viimeeksi herännyt näin aikaisin!

Kiirehdimme bussiin Camillan kanssa ja tapasimme Jessican satamassa ja jonotimme laivaan.
Olimme lähdössä Ruotsin Uumajaan ♥

IMG_0043_Fotor
Laivasuunnistus is on :D

IMG_0047_Fotor
Jessica 


Hyvin tuulisen matkan jälkeen saavuimme pikkuiseen Uumajaan ja lähdimme heti shoppailemaan Jessican ja Camin kanssa.


IMG_0064_Fotor

Mä löysin ihan kaikkea, ja oon tällä hetkellä niin out of budget että huhhuh XD
Moni muu oli isoilla nuuskaostoksilla, mutta mä ostin uudet kengät, Bluetooth-kaiuttimet ja meikkiä :)


IMG_0070_Fotor

IMG_0071_Fotor
Monkissa on kyllä niin kivat sovituskopit!

Matkalla takaisin meillä oli sitsit laivalla, ja teemana oli meri. Oli kyllä ihan sairaan hauskaa, varsinkin koska istuin Jessican luokkalaisten kanssa jotka ovat käyneet monissa sitseissä, niin oli kyllä mun parhaat! Me saatiin myös ensimmäisinä pöytäbingo valmiiksi wohoo :D


IMG_0089_Fotor

IMG_0110_Fotor
Erika, mun toinen pöytänaapuri :) 
IMG_0124_Fotor
Jessica, Cami, Olli ja minä



Ihan huikea Kvarken Cruise... ihan huikea! ♥

- Roxy


1 kommentti:

  1. Oih näyttää tosi kivalta reissulta : )

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥