tiistai 20. lokakuuta 2015

AUTUMN VIBES

Vaikka en nyt varsinaisesti rakasta syksyä (sori) niin tykkään kuitenkin kaikista ihanista väreistä ♥ Ja silloin kun on ihan jees keli, on ihan kiva kävellä ulkona kivoissa syksyvaatteissa, eikä tarvitse uppoa sadevaatteisiin :D

PicMonkey Collageddd_Fotor

IMG_9696_Fotor_Fotor

IMG_9706_Fotor

IMG_9699_Fotor_Fotor

PicMonkey Collasfgfdgge_Fotor

Torstaina lähden mun parhaan kaverin (Jessican) kanssa Helsinkiin ♥ Mulla tulee varmaan olemaan enemmän kuvia Helsingistä kuin niistä kaikista vuosista jolloin mä olen siellä asunut XD
Tämä on ensimmäinen kerta kun pääsen käväisemään kotona, vaikka kotia ei enää varsinaisesti ole *  :( Talo on myyty, ja saan vihdoikin nähdä mun vanhempien uutta kämppää. Tulee olee niin ihanaa nähdä mun perhettä ja koiraa!

Vähän vain jännittää, että iskeeköhän mulle ihan kamala koti-ikävä? Tai voiko olla koti-ikävää kotiin joka ei enää ole olemassa?

- Roxy 

11 kommenttia:

  1. Huu voi että miten hurjan söpö ja tyttömäinen asukokonaisuus! Ja näyttää niin lämpöiseltäkin *_* <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ♥ Se on kyllä tosi tosi lämmin, että pärjää välillä ilman takkiakin :)

      Poista
  2. Löysin tänne ihan sattumalta ja jotenkin piristi kovasti päivää, vaikutat blogin perusteella ihanan iloiselta ihmiseltä! Liityin lukijaksi. (:

    http://rockinthenite.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanasti sanottu! ♥ Ja tervetuloa joukkoon! :)
      Käyn kattomassa sunkin blogin :)

      Poista
  3. ompa nättejä kuvia! Oot kyllä tollanen tosi luonnonkaunis ettet tarvitse edes paljoa meikkiä tai ollenkaan :)! Ihana toi neule ja sun kampaus ♥

    VastaaPoista
  4. tälläset lämpöset syksykuvat on ihania! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on... Kaikki värit *o* jos vain olis lämmintä :D

      Poista
  5. ootpas ihanan pirtsakan näköinen! voisin vaihtaa hiukset sun kanssas millon vaan hha :D

    VastaaPoista
  6. Toi kampaus sopii sulle ihan älyttömän hyvin! :)

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥