sunnuntai 18. lokakuuta 2015

AUTUMN MAKEUP IN TWO MINUTES


Tein meikkivideon missä näytän teille tosi kivan syysmeikin, joka oikeasti sopii kaiken värisille silmille, ja hyödyllisiä meikkivinkkejä  :)


Muista HD!  ☝

Kuvankaappaus 2015-10-14 kello 23_Fotor

Ostin Uumajasta Make Up Storen oranssin luomivärin, ja vaikka olin vähän skeptinen, että onko tämä väri nyt mulle, niin olen käyttänyt sitä melkein päivittäin. Tummanpunaisella huulipunalla saa aikaiseksi tosi syksyisen lookin ja oon saanut paljon kehuja tästä, ja tykkään itsekin :)
Eyelinerin teen eri tavalla joka kerta, esim. voi vaihdella paksuutta ja cat eye:n pituutta, ja lisää ruskeita värejä jos haluaa! :)
Kertokaa mitä mieltä olette! :)

Ja iso kiitos kaikista ihanista kommenteista mun coveriin täällä blogin puolella, facebookissa ja viesteissä!
Saa aina hyvälle tuulelle! :) Ja tervetuloa uusille lukijoille! ♥

- Roxy 

6 kommenttia:

  1. Waaaau, niin kaunis meikki & tyttö! Aion ehdottomasti testata itsekin, koska #oranssirakkaus :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ ja mullakin on nyt iso #oranssirakkaus :D

      Poista
  2. Ihana meikkipostaus <3 :)
    http://kadrilautala.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ihanan pirtsakka meikki! :) Mun pitäisi oikeasti kokeilla enemmän värejä sen perinteisen nuden sijaan... Hieman oranssia on käynyt myös omilla luomilla näin syksyn koittaessa ja pakko sanoa, että tykkään kovasti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Kyllä se syksyinen fiilis jo tulee kun vilkaisee omia kasvojaan tämä meikki naamassa haha :D

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥