sunnuntai 6. syyskuuta 2015

AUTUMN ARRIVED


On ihan älytöntä, että on jo syyskuu...! Ja että mun synttäreihin on vain 3 päivää ♥

1p
Mekko: H&M | Ylipolvensukat: H&M | Kengät: DinSko

IMG_9334_Fotor

And so it was time to put the jacket on ☟

IMG_9316_Fotor

IMG_9319_Fotor

PicMonkey Collagehghg
Takki: Amisu |  Laukku: Ruby & Kit

IMG_9284_Fotor

IMG_9285_Fotor

Tuntuu ihan epätodelliselta että ylppärikirjoituksista on vain 6kk, mutta sit toisaalta tuntuu että olen ehtinyt tehdä vaikka mitä tässä välissä :D Aika menee niin nopeasti, ja mä täytän jo 20! Apua! 

Meillä on huomenna fuksiaiset ja odotan innolla, vaikka tuleekin olee aika kamalaa :D Muuten meillä on tulossa jotain pieniä roadtrippejä, kun mulla on auto täällä. Pitää nauttia nyt vielä vähän ennen kuin opinnot silleen oikeesti lähtee käyntiin ':D

- Roxy 

6 kommenttia:

  1. Wait what?! Ymmärsinko oikein, ootko syntyny 9.9.-95? :D Täällä huitoo yksi tuona päivänä ja vuonna syntynyt o/ Ja täälläkin epäuskoinen fiilis, kun pohtii että alle puolivuotta sitten tuli kirjoitettua muuta aine... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo!! :D Vähäks siistii! ihan hullua että täytämme 20!
      En oo henkisesti valmis tähän XD

      Poista
    2. Joo en miekää! Kaveritki vaa toitottaa et oon päässy just ja just taaperoiästä henkisesti :D

      Poista
  2. Voi miten supersuloinen asu! Ihana!

    http://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥