tiistai 11. elokuuta 2015

MUN KAVERIPORUKKA



"Good friends don't let you do stupid things... alone"


Karin, Janica, Anni, minä & Miranda


Mun kaveriporukkaan kuuluu mun ihanuudet: Miranda, Janica, Karin ja Anni. Ne facepalmaa varmaan aika kovaa just nyt että teen tällaisen postauksen, mutta hei - olen meistä kaikista se sentimentaalisin eikä se ole mikään uutinen niin - here we go :D

Tämä kaveriporukka on ollut mulle erityisen tärkeä vaihdon jälkeen kun kaikki oli muuttunut, kaikki koulukaverit valmistuneet ja muuttaneet jonnekin muualle. Siinä ne oli ja otti avoimin sylein minut vastaan ♥ Ensimmäinen juttu minkä tein tämän porukan kanssa, oli hyppy sillalta, and that's where it all ended ;)


Miranda, minä, Anni, Janica & Karin

..jokes ;) 

Miranda

Aloittakaamme vanhimmasta ;) Olimme Mirandan kanssa samalla yläasteella rinnakkaisluokalla, and we were trouble from the start (ainakin köksässä XD). Meidän keittiössä kärdäs lävikkö aika pahasti (ei meidän vika) eikä se ope tule koskaan unohtamaan meidät! Mirr on meidän järkevä yllättäjä ja porukan äitihahmo, joka aina huolehtii meistä ♥ Mirr on se henkilö joka on kannustanut tekemään uskaliaita juttuja pienellä panoksella ;) "Hei Roxy - tee, tai syö purkillisen oliiveja! ;)" Keksin aina jonkun punny tavan pyytää pudottamaan avaimet partsilta, mutta alkaa olemaan jutut vähän vähissä kun käyn sielä niin usein, koska -  Su casa es mi casa XD





Janica

Janican kanssa olimme osittain samoissa porukoissa jo ennen vaihtoa, ja olimme erossa toisistamme tosi kauan (kuten Mirandankin kanssa)! Olemme viettäneet juhannusta yhdessä jo neljä vuotta putkeen, niin olemme varmaan (toivottavasti) stuck tässä perinteessä haha ♥ Janica oli ehkä se viimeinen boost siihen että uskalsin saada vanhempani ylipuhuttua ja hakea vaihtoon :)  Janica on meidän porukan hippi, eli ainut humma-linjalainen. Meillä on oikeasti ihan hulluja muistoja Shaniqin kanssa, ja olemme oikeasti viettäneet mitä oudoimpia öitä yhdessä, oh dear XD Hän on myös meidän porukan paimenkoira, koska on aina niin tärkeätä että olemme kaikki samassa paikassa samaan aikaan :)



Olemme Mirandan ja Janican kanssa meidän porukan vaihtarikolmikko. Miranda ja Janica oli vaihdossa vuotta ennen minua, ja lähdin joku kuukausi niiden paluun jälkeen, niin porukasta ne on ainoat ysivitoset ^^

Janica, Miranda ja minä :)

Anni

Mä en edes tajua että olemme tunteneet Annin kanssa 9 vuotta! Vasta ensimmäisen nimenhuudon aikaan mulla soi kellot että heeetkonen Anni on tyttö XD Anni on mun music pal porukasta (ainut samalla linjalla kaveriporukasta) vaikka meillä ei koskaan ole ollut tunteja yhdessä :( Anni bongailee hyvännäköisiä K-market jätkiä, ja sitten koko porukka hiippailee kyyläämään :D Anni on ehkä rehellisin ihminen planeetalla, and there ain't no boring times with you ;) My little piaon ♥



Karin (aka KARIM!!!) on meidän porukan gamer joka pelaa silmänsä punaisiksi XD Karin on tosi fitness, ja ostaa aina kaikenlaisia terveellistä ja herkullista pikkupusseja, eikä koskaan opi ettei mulle kantsis tarjota yhtään mitään XD Ilman että me tiedettiin, meillä on skideinä ollut telepaattinen yhteys, koska meidän suosikki Disney leffa on ollut Robin Hood :D Karin on meidän porukan inttileski, ja oikeastaan ainut koiran omistaja mun lisäksi (unkarilaiset paimenkoirat wohoo xD). Meidän pikku Vantaalainen ♥

IMG_6767_Fotor

Minusta on niin kivaa että tehdään porukkani kanssa hulluja juttuja, just sillalta hyppimistä ja skinnydippingiä :) Oikeesti tosi surullista että muutan niin kauas, enkä sen takia näe näitä enää melkein päivittäin, mutta meidän group chat ei koskaan kuole ;)

Even the drama is more fun than with anyone else 

- Roxy

8 kommenttia:

♥ Kiitos kommentistasi! ♥