sunnuntai 23. elokuuta 2015

GREETINGS FROM CHAOS



Huoneeni on täynnä laatikoita sikinsokin, eikä minkäänlaisesta sisustuksesta ole tietoakaan :D

En ole edes ehtinyt kertoa kunnolla, että sain opiskelupaikan Vaasasta (opiskelen erityisopettajaksi) ja muutin nyt lopullisesti tällä viikolla tänne Vaasaan. En siis enää asu Helsingissä :(

Oli todella todella surullista sanoa heippa mun lapsuudenkodille... Tajusin vasta 1h ennen lähtöä mikä tilanne oli, ja loppu oli mun osalta vähän hysteerinen ja sekava :D Mutta elämä jatkuu ja on välillä tämmöistä...


IMG_9176_Fotor  mindre


IMG_9165_Fotor
Mun ja Jessen kädet 18 vuotta myöhemmin :')

Ensimmäisen yön olin täällä kämpässä yksin. Mun kämppis (C) tuli sen kaverin kanssa tänne seuraavana päivänä ja meillä oli oikein mukavaa :) Esittelen mun kämppiksen tässä lähitulevaisuudessa, mutta näin pähkinänkuoressa, niin vaikuttaa tosi kivalta tyypiltä :)

Vuokraamme valtavan kaksion ihan Vaasan keskustasta, ja tää kämppä on kyllä aivan täydellinen jos ei lasketa sitä että molemmat joutuu asumaan tavallaan puoliksi olohuoneessa tilanjakaajien kanssa 6kk :D Mutta koska tiedämme tämän, niin olemme oikeasti tehneet tosi huolellisesti toiselle hyvän ja yksityisen huoneen tänne parvekkeen viereen :) Ja mä ilmoittauduin vapaaehtoiseksi nyt ensimmäiset 6kk!

Mulla on kyllä tosi hyvät fiilikset tästä muutosta, ja kaikki on sujunut tosi hyvin! En ole muuten yhtään hehkuttanut/odottanut mun opintoja, mutta nyt kun on asettautunut tänne kämppään niin odotan enemmän innolla kun koulut alkavat maanantaina :)

Onko joku teistä muuttanut tai aloittanut/aloittamassa uusia opintoja? :)

- Roxy 

6 kommenttia:

  1. Aloitin 3vk sitten opiskelut ja muutan asuntolasta omaan kämppään! Oon asunut kyllä jo 2v pois kotoa, eri paikoissa ja eri kouluissa mutta aina tää on yhtä jännää:) tsemppiä opintoihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nice! On sekin varmaan tosi erilaista asua yksin ja asuntolassa. Halusin itse kämppiksen ku oon niin sosiaalinen et mun on pakko olla koko ajan jonkun kanssa :D Kiitos, ja tsemppiä sullekin ♥

      Poista
  2. Ihana lukee jonkun muun kokemuksia kotoa pois muuttamiseen liittyen! Mie muutin epävirallisesti kotoa pois jo 2011, kun lähdin opiskelemaan toiselle paikkakunnalle. Asuin silloin asuntolassa viikot ja viikonloput kotona. Nyt, toukokuussa muutin täysin omilleni ja tää fiilis on todella hyvä! Rahankäyttöä on kyllä joutunut opettelemaan uudestaan :D Onnea uuteen kotiin ja opiskeluihin! Ite meinasin viettää välivuoden töitä tehden.

    Http://gbpict.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva! Täällä päivittelen miten elämämme sujuu :) Joo siis rahaa on jo tällä viikolla mennyt ihan liikaa, vaikka olenkin miettinyt asiaa tosi paljon :D Mutta sit ku kaikki pääsee rullaamaan niin eiköhän se siitä :) Olisin itse mielelläni viettänyt välivuotta, säästänyt rahaa jne, mutta vaihdon takia olen jo yhden vuoden tavallaan perässä ja koska vanhempani möi meidän talon, niin tää oli paras ratkaisu :)

      Poista
  3. Onnea uudelle paikkakunnalle ja opiskelupaikasta. :) Toivottavasti yhteiselo lähtee hyvin sujumaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos :) Niin minäkin toivon - nyt näyttää ainakin ihan hyvältä !

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥