torstai 2. heinäkuuta 2015

UUSIA TREENIVAATTEITA

Olen jo jonkun aikaa halunnut ostaa itselleni pitkät juoksuhousut, koska mulla on pelkästään ollut capri-malliset tähän mennessä. Piti myös jossain vaiheessa käydä ostamassa kivemman yläosan :)

IMG_7764_Fotor
Housut: Puma 14,90€ (34,90€)  |  Urheilurintaliivit: Nike 12,95€ (38€)


Oletteko hurahtanut kesä-aleihin? Nämä ovat mun ainoat ostokset tähän mennessä, mutta saa nähdä ;) Olen tosi tyytyväinen siitä että pystyin säästämään näissä niin paljon, koska olin kuitenkin hankkimassa ihan lähiaikoina :) Nuo housut on nyt ihan perus mustat, mutta mitä mieltä olette rintsikoista? :)

- Roxy 

6 kommenttia:

  1. oi, tosi kivan näköset! Hyvään hintaan oot kyllä löytänyt!


    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Aivan huiput noi sun urheilurintsikat ♥ Just sun tyyliset, aivan i h a n a t :D

    VastaaPoista
  3. Kivat urheiluliivit. :) Pitäis itsekin lähiaikoina vähän päivittää urheiluvaateosastoa, ne kuluu niin nopeasti!

    VastaaPoista
  4. Ooooi herttinen nuo urheilurintsikat on ihan älyttömän kivat!! <33 Rakastan tollasia värikkäitä ja pirtsakoita urheiluvaatteita! Ne motivoi kyllä liikkumaan!

    VastaaPoista
  5. Ei oo totta miten söpöt urheilurintsikat! Nuilla passaa kyllä lähtee niin salille kuin lenkillekin varmasti, uudet treenivaatteet motivoi aina paljon, ainakin mua:3

    VastaaPoista
  6. Teidät on haastettu :)
    http://nasupossu.blogspot.fi/2015/07/liebster-awards.html

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥