tiistai 28. heinäkuuta 2015

ENNEN KUIN MUUTAN KOTOA



Oppia kokkaamaan. Haluan osata ulkoa tosi siistejä reseptejä ja oppia keksimään vähän erikoisempiakin ruokia!.. etten söisi sitä samaa koko ajan :D

Saada opiskelupaikan. ...Mikä on suurin syy muuttoon. Sain opiskelupaikan Vaasasta, niin check ♥

Löytää mun suosikkijuoman. On aina helpompaa sanoa "Come over for a Blue Sky" ;)

Olla rohkea. 


PicMonkey Collagetouyvhjgg

Tehdä paljon road trip:ejä. Haluan myös viettää niin paljon aikaa kuin mahdollista mun kavereiden kanssa, ennen kuin meidän tiet yhdellä tai toisella tavalla haarautuu eri suuntiin.

Oppia budjetoimaan.  Olen yleisesti tosi hyvä rahojen kanssa, melkein niin hyvä että ne jopa ahdistaa mua. Mutta en ole vielä joutunut maksamaan sähkölaskuja, vuokraa ja sellaista, jotka muuttavat kaiken.

Oppia hyväksymään muutoksia.  Olen sellainen ihminen joka ei tykkää isoista muutoksista, vaikka olisivatkin positiivisia. Olen odottanut poismuuttoa todella kauan, mutta se on todella pelottava asia.

Tehdä kirjalistan. En lue läheskään niin paljon kirjoja kuin minun pitäisi, ja ilman suunnitelmaa, en usko että tulisikaan luettua.

Löytää uuden harrastuksen. En tiedä olisiko se tanssiminen, kokkaaminen, sukeltaminen, lisää biisien säveltäminen.. mutta jotain uutta elämään... ♥

Mitä muuta mun pitäisit tietää tai tehdä? 

- Roxy 

9 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! Kyllä muuttaminen jännittää tosi paljon, mutta kyllä kaikki alkaa sujumaan tosi nopeasti! :)

    VastaaPoista
  2. Tossa oli jo aika paljon tarpeellisia ja hyviä juttuja, etköhän noilla pääsis kunnolla alkuun! :-)

    VastaaPoista
  3. uskon, että kaikki menee hyvin :) muakin jännitti viime syksynä muuttaa pois kotoota, mut kaikki meni todella hyvin! varmasti siis sullakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Onneksi mulla on kämppis jonka kanssa jännittää :D

      Poista
  4. Heh, mulla on täs just menossa toinen yö omassa kämpässä, vieraassa kapungissa (ja kahden ventovieraan kämppiksen kanssa), melko kaukana kotikotia ja ainoo joka noista toteutuu on opiskelupaikka. Hyvin oon kyl pärjännyt! Esim. Toi raha-asia naksahti jo heti ensimmäisellä kauppareisulla ihan itsestään, kauhea piheys iski vaikken vielä itse vuokraani maksakkaan. Eli ei mitään jännitettävää! Perus ruuat ei oo vaikeita kuhan osaa vaan googlata! Ja muuttaessa kannattaa laittaa rahaa sillee sivuun koska vaikka oisit edeltä ostanu kaiken tarpeellisen niin aivan varmasti tulee joku pakollinen asia mitä et oo muistanu/älynny :D Sit en tiiä ootko enemmän yksin viihtyvää sorttia mut omaa kotiutumista helpotti ihan sikana et pari ekaa yötä tääl on myös mun kaveri. Toki jos on tuttu kämppis niin ajaa saman asian. Kirjotin muuttoo edeltävänä iltana fiiliksiä blogiin jos kiinnostaa (;

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥