lauantai 27. kesäkuuta 2015

YES, I'M AN EXTROVERT


1. Kuka on lempi artistisi?
Minulla ei ole ehdotonta ykkös artistia, mutta arvostan oikeasti taitavia laulajia kuten Ed Sheeran ja Ariana Grande. 
Tykkään kuitenkin tosi paljon Kygosta ja hänen remixeistä :) 

2. Onko sinulla toiveammattia, mikä?
Tätä mä pohdin tosi paljon, mutta olen nyt hakenut erityis- ja luokanopettajaksi. 

3. Mihin aikaan joudut heräämään arkiaamuisin?
Herään töihin kello 6. 

4. Mikä on lempiaineesi koulussa?
Musiikki. 

5. Mitä kaikkea olet harrastanut?
Ratsastusta, lätkää, jalkapalloa, ringetteä, yleisurheilua, viulua, koiranäyttelyitä, Junior Handleriä, koiran tottelevaisuutta, agilitya, teatteria, musikaaliteatteria, salilla käymistä, valokuvausta ja bloggaamista :) Eli aika paljon!

6. Minkä puhelimen omistat?
iPhone 4

PicMonkey Collagefhgf

7. WhatsApp, Instagram vai Facebook?
WhatsApp!

8. Tykkäätkö tutustua uusiin ihmisiin?
Tykkään! Kutsuisin kyllä itseäni ekstrovertiksi :) 

9. Onko sinulla yksi paras kaveri vai monta parasta kaveria?
Mulla on pari todella hyvää ystävää, ja paljon kavereita. 

10. Missä kaikissa maissa olet käynyt?
Okay here we go :D... (Suomi), Ruotsi, Norja, Tanska, Fäärsaaret, Viro, Latvia, Liettua, Saksa, Hollanti, Espanja, Kreikka, Thaimaa, Brasilia, Kiina ja Uusi-Seelanti. 

11. Asutko maalla vai kaupungissa?
Asun Helsingin lähiössä :) 

Kiitos Vilma kysymyksistä :)


- Roxy 

11 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! Oot ehtinyt reissata jos missä! Olen kade :D Ja tykkään tosi paljon sun bannerista, ihanan värikäs!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) On sitä tullut reissattua vaikka missä! Euroopassa on niin helppoa saada monta maata listalle kun ovat niin lähekkäin :)
      Kiva että tykkäät, kiitos!

      Poista
  2. Oih miten oot matkustanut♥ Tosi kiva muutenkin tää postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Oon kyllä kiitollinen siitä, koska matkailu avartaa!

      Poista
  3. Whaaaat vitsi sä oot päässy matkustelemaan vaikka missä! :o<3

    VastaaPoista
  4. hei, sinulle on Liebster Award blogissani: http://kiia-sofia.blogspot.fi/2015/06/the-liebster-award.html :-)

    VastaaPoista
  5. Voi että miten paljon sä ootkaan reissannut! Mä kävin pienenä aina Kanarialla ja nyt kun oon miettinyt että jos porukat ois oikeasti valinnut aina uuden kohteen niin oltaisiin päästy käymään jo vaikka missä, mutta minkäs teet kun Kanaria heitä kiehtoo:'D Aika unelma lista sulla<3 Matkustelu on niin mahtavaa!

    VastaaPoista
  6. Jotenkin hauska nähä, kuinka meillä on sama "toiveammatti" vaikka me ollaankin tosi erilaisia ihmisiä. :D Ite oon meinannu lukihäiriöstä huolimatta opiskella äidinkielen opettajaksi. Toki luokanopettaja on ollu mulla etupäässä. Oman lukihäiriöni takia haluisin auttaa niitä ketkä kans kärsii oppimisvaikeuksista, sillä mua itteäni kohdeltiin tosi hyvin, autettiin ja ymmärrettiin. :3

    VastaaPoista
  7. Oi ootpas päässyt reissaamaan moneen paikkaan<3 Upeat kuvat<3

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥