tiistai 30. kesäkuuta 2015

MEIDÄN PIKKUHEPPA

Mun blogi ei nyt mitenkään oo heppablogi, mutta mun äiti omistaa kuitenkin yhden trakehninhevosen joka asustelee Turun saaristossa äidin kanssa. Pääsen sinne tosi harvoin niin on aina tosi ihanaa käydä tallilla moikkaamassa Vascoa :)

Vascon lisäksi ratsastin tallikamun ponilla, joka on todella hyvä ja arvokas hevonen. Tuli tosi hyvä fiilis kun sain ratsastaa sillä :)

IMG_8148_Fotor
Pikkuponi Maikel :)

PicMonkey Collage häst
Meidän "pikkuinen" ♥

Vascon kanssa teimme paljon istunta-juttuja, ja vatsalihakset laulaa nyt Hoosiannaa :D
Jonkun tunnin jälkeen vaihdoimme hevosta Toven kanssa. Tove on yksi taitavimmista ratsastajista joihin olen törmännyt. Hän on tyyliin syntynyt hevosen selässä ja niin taitava, ja "valmentaa" myös Vascoa, mikä tuntuu tosi oudolta koska Tove on mua paljon paljon nuorempi :D

IMG_8006_Fotor

IMG_8010_Fotor

IMG_8178_Fotor

Oli niin ihanaa, kun saatiin Maikelin kanssa kunnon flow päälle, ja istunta oli just täydellinen. Päädyimme laukkaamaan melkein 10 kierrosta ympäri :D Enkä oo koskaan varmaan ollut näin vauhdikkaan hevosen selässä! Oli kuitenkin koko ajan fiilis että homma on hanskassa ✌

IMG_8194_Fotor

PicMonkey Collage häst 2

IMG_8221_Fotor
Tove & Vasco, Roxy & Maikel :) 

Nyt kuulostan ihan liikaa heppatytöltä :D Pointti oli, että oli kiva käydä ratsastamassa ja nähdä Vascoa taas  ♥

- Roxy 

P.S Laittakaa vielä biisi-ehdotuksia ☞tänne☜ !! 

2 kommenttia:

  1. Tosi kivoja kuvia! Oon aina halunnu tollasen ratsastuskypärän :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Aijaa! :D Ei ne mun mielestä ole edes kauhean kalliita :O Tosi mukava kyllä!

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥