maanantai 4. toukokuuta 2015

PANCAKES FOR ONE?

Mä oon viime aikoina tehnyt lettuja kun on iskenyt sokerihimo, koska onhan se paljon terveellisempi vaihtoehto kuin esim karkit :) 




Kaikki nyt varmaan tietää miten lettuja paistetaan, mutta olen keksinyt täydellisen määrän aineksia että riittää tasan kolmeen lättyyn, jotka ainakin mun kohdalla vie himon ja nälän pois ♥

2 dl maitoa
1 kananmuna
3/4 dl jauhoja
ripaus suolaa

You're welcome - enjoy! ♥ :P
Tulin tosi kipeeks vapun jälkeen, ja kyllä nää lohduttaa jonkun verran :D Hyvää viikon alkua teille! ♥

- Roxy 

4 kommenttia:

  1. Onpa vaatimaton määrä ingredientsejä. Resepti ei mene yli ymmärrykseni, joten vois dyyppaa tota soppaa joku päivä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha niin onkin, mutta hyvin riittää! :D oot niin hauska XD

      Poista
  2. oj pitääki joskus kokeilla tätä sun ohjetta, nimittäin oon tuhat kertaa tehny lettuja mut ohjeesta tulee aina miljoona lettua - kuka niitä kaikkia jaksaa edes syödä :D siksipä tää sun ohje tulee tarpeeseen, kiitos ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin siis mulla kesti kyllä pari kokeilukertaa että tajusin esim laittaa vähemmän maitoo jne, niin noista on kyllä tullu nyt ihan täydelliset!
      En mäkään koskaan jaksanut syödä sillee 3 kananmunan satsii, sillee cmon XD Ole hyvä ♥

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥