torstai 7. toukokuuta 2015

MY WORST FEARS


“The only thing we have to fear is fear itself.” 

Mun ensimmäinen vahva pelko (mitä nyt muistan) oli 5-vuotiaana että E.T tulee mun huoneeseen... ja viimeisin etten läpäise mun sisäänpääsykokeita :D Pelko on tunne jota me kaikki tunnemme hyvinkin monessa vaiheessa elämää. Listasin videolla mun mieleenpainuvimpia pelkoja! ☟(Muistakaa laittaa HD!)

blogg
She's actually a really convincing creep XD


Tosi iso kiitos Mirandalle ♥ Oli kyllä tosi hauska video kuvata - pakko keksiä jotain seuraavaksi projektiksi! Pelästyin kyllä niin monta kertaa että huhhuh, vaikka olinkin itse suunnitellut mitä seuraavaksi tapahtuu XD

Ja vinkki teille jotka haluatte pelästyä: kuunnelkaa Youtuben Creator Studiossa horror äänitehosteita yöllä kun on sumuista ulkona... Yeah... ':D

Mitä sinä pelkäät, ja pelästyitkö yhtään videosta? :D

- Roxy 

12 kommenttia:

  1. Haha ihan mahtava (kauhistuttavan pelottava) video! <3 Mua sekä nauratti että pelotti kattoa tätä! :D Tuo ois niin maailman kauheinta jos joku ilmestyis yhtäkkiä peilikuvaan, kuolisin siihen paikkaan pelosta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Mä säikähdin jo noin paljon vaikka tiesin että se tapahtuu, niin mä AINAKIN pyörtyisin XD

      Poista
  2. Tosi kiva video!!! Mä pelkään myös sitä että jonnekin ilmestyy joku tyyppi!

    VastaaPoista
  3. Kiva video, näkee, että vaivaa on nähty. :) Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että miten oot päätynyt tekemään näitä videoita ja blogeja ym. suomeksi, jos kuitenkin ruotsi on sulle ja kavereille se ykköskieli, jota arjessa käytetään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :)
      Koska halusin, ja oon siis kakskielinen :) Kaikki mun ruotsinkieliset kaverit osaa suomea niin se ei sit estä niitäkään lukemasta. Meille on ihan normaalia vaihtaa kieltä riippuen seurasta, vaikka onkin luonnollisempaa puhua sillä kielellä millä tutustuimme :)

      Poista
  4. Ystäväni yläasteella vaihtoi sen aikaisen ihastukseni ja toisen ystäväni numerot kännykässä päittäin. Sittenpähän jo seuraavana päivänä laitoin perus b-luokan tekstarin, jossa kysyin tulisko frendi skedee ja jotai liirum laarum. Viesti, joka oli tarkoitettu Herra H:lle menikin Neiti R:lle ja hän vastasi hieman hämmentyneenä myönteisesesti. Eihän mulla siis tietenkään käynyt mielessäkään, etteikö tekstari olisi mennyt tarkoittamalleni henkilölle.
    Täysin tietämättä jatkoin tekstaamista tyyliin "no nähään Valimon asemalla klo. 16.00 bitchhhhh<33", ja vielä tähänkin ihastukseni myöntyi (tosin taas hämmentyneenä). Itse hieman ihmettelin, miksi aina niin sekundahuumorilla uppopaistettu ystäväni kirjoitti yhtäkkiä niin asiallisesti - provosoiduin ja viimeisessä minun viestissä mainitsin kovaan ääneen muun muassa, että "vi**u mikä ummetus btw". Ja viimeinen hänen tekstiviestinsä kuului "Ihana kuulla".
    Lopulta saavuin paikalle, jossa meidän piti nähdä - vaan ystäväni ei saapunut sovittuna aikana. Soitin hänelle, kysyäkseni missä hän kulkee - ja auta armias sitä epätoivon, miehisen kyyneleen, paniikin ja rytmihäiriön määrää kun puhelimeen vastasti ihastukseni heleä ääni. Hetkessä koko tilanne valkeni ja samaten aivoissa sumeni.

    "Joo ööh hei, et uskokaan... eehheheh luulin tekstaavani toisen ihmisen kanssa. Joo moi...."

    Ihastus jäi toispuoleiseksi. Ja pahinta oli se, että tämä tyttö vielä siis oli alunperin tulossa mun kanssa skeittaamaan. Mulla siis oli alunperin ollut ihan mahdollisuudet häneen. Sydäntä raapaisevaa 1/5 - vaan frendit 5/5.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eiiii! Hahahah XD Tosi tyhmä temppu sun kavereilt oikeesti! :D
      The amount of cringe oh my... ':D

      Poista
  5. tykkäsin täst videosta!! ♥ mul on kans monta pelkoa mitkä on sellasia mitä ei ehkä yleensä pelätä.

    ps. must olis ihana jos tekisit joskus videon ruotsiks! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sini ♥
      Voisin tehdä joskus, en vain tiedä mistä :D

      Poista
  6. Hauska video ! ootte varmasti nähny vaivaa tän etee. Meitsi ei oikeestaa pelkää ku hämähäkkejä :-D http://janettenikki.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo editoin jonkun aikaa kyllä, mutta tykkään tehdä tällaisia tosi paljon! :)
      Mä pelkään myös hämähäkkejä tosi tosi paljon!

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥