sunnuntai 24. toukokuuta 2015

MY (ENDLESS) DAY

Tänä vuonna minulla oli viimeinen mahdollisuus osallistua Stafettkarnevalen:iin (mikä on todella hauska urheilutapahtuma ruotsinkielisille kouluille), niin osallistuin taas ensimmäistä kertaa 9 vuoteen juoksukilpailuun x)

Kisat meni paremmin kuin odotimme, ja oli oikeasti hauskinta mitä olen tehnyt pitkään aikaan! Olen todella onnellinen että osallistuin! Seuraavana ohjelmassa oli Majfest Tammisaaressa, missä juhlimme ja yövymme koko koulun kanssa yhdessä :)

Näytän teille miten tämä koko päivä (yö ja seuraava aamu) meni ♥


Muistakaa 1080p HD!  

IMG_6375_Fotor
My team ♥ (12x100m)
IMG_6370_Fotor

IMG_6367_Fotor

Kilpailun jälkeen siirryimme bussilla Tammisaareen, and the party began ;)

IMG_6453_Fotor

IMG_6429_Fotor

IMG_6440_Fotor

IMG_6467_Fotor

IMG_6475_Fotor

IMG_6473_Fotor

IMG_6421_Fotor

IMG_6424_Fotor

IMG_6504_Fotor

IMG_6526_Fotor

IMG_6533_Fotor

IMG_6544_Fotor

IMG_6566_Fotor

IMG_6570_Fotor

IMG_6621_Fotor

Janican nukkumapaikka ja mun teltta-buddyt lähtivät yllättäen, niin päätimme vetää all-nighterin :D Oli ihan sairaan kylmä yö eikä nukkuminen kosteassa teltassa innostanut, ja päädyimme istumaan ulkona 2am-11am! Mutta viltti, makuupussit, kaunis auringonnousu ja positiivinen mieli pelasti meidät ja meillä oli aivan uskomattoman hauskaa! ♥

IMG_6634_Fotor
All-nighterit - ja silti kaikista pirteimmät :D
IMG_6646_Fotor

IMG_6672_Fotor


Tällä hetkellä olen valveilla 33. tuntia putkeen, ja alkaa jo väsyttää aika paljon, niin on kyllä tiedossa nopea nukahtaminen tänä iltana :D
Kiitos Janica hauskasta yöstä! Make lemons into lemonade, aye? ;) 

- Roxy 


6 kommenttia:

  1. oi miten hauska video :D teil oli varmasti hauskaa!! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Oli ihan älyttömän hauskaa!
      Vielä kaiken lisäksi niin paljon mitä tapahtui "kulissien takana" haha :D

      Poista
  2. Hahah yupp de börja nog ren va så päätöntä menoa att ei huhhuh! :'-D <3 O vitsit de blev kiva video, repee ännu också varje gång så pahasti ti dedä "anna meidän... OLLA!!!!" XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tack <3 Alltså jo herregud :D tur blev ja van när ja editera men on kyllä vatsalihakset aika kipeet :D
      Dänk juu, vi ska ha en cray natt snart igen!

      Poista
  3. Voi miks mun koulus ei tehdä tollasii juttui :(
    Näyttää ihan sairaan hauskalta! <3 Teet muuten ihan parhait videoit!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä rakastan kyllä mun koulua just tän takia että tehdään niin paljon kaikkea! ♥
      Oli tosi tosi hauskaa, ja kiitos♥♥

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥