torstai 21. toukokuuta 2015

COMPLICATED QUESTIONS, SIMPLE ANSWERS

Sain tämän haasteen Vilmalta ja vastailen nyt hänen kysymyksiin :)

IMG_5521_Fotor


1. Kuka on lempi artistisi?
Minulla ei ole ehdotonta "ykkösartistia", mutta arvostan useita oikeasti taitavia laulajia kuten Caroline Costa ja Ariana Grande. Tykkään kuitenkin tosi paljon Kygosta ja hänen remixeistä :) 

2. Onko sinulla toiveammattia, mikä? 
Tätä mä pohdin tosi paljon koko ajan, mutta olen nyt nähtävästi opiskelemassa erityis- tai luokanopettajaksi. 

3. Mihin aikaan joudut heräämään arkiaamuisin?
Välillä mulla ei ole muita menoja kuin lukeminen ja salilla käyminen, ja jos ei ole töitä, niin herään joskus aamupäivällä. 

IMG_5543_Fotor

4. Mikä on lempiaineesi koulussa?
Musiikki. Vaihdon aikana tykkäsin tosi paljon draamasta, Travel and Tourismista ja Visual Designista! 

5. Mitä kaikkea olet harrastanut?
Ratsastusta, lätkää, jalkapalloa, ringetteä, yleisurheilua, viulua, koiranäyttelyitä, Junior Handleriä, koiran tottelevaisuutta, agilitya, teatteria, musikaaliteatteria, salilla käymistä, valokuvausta ja bloggaamista :) Eli aika paljon!

6. Minkä puhelimen omistat?
iPhone 4

7. WhatsApp, Instagram vai Facebook?
WhatsApp!

IMG_5539_Fotor

8. Tykkäätkö tutustua uusiin ihmisiin?
Tykkään, olen aika avoin ja ulospäinsuuntautunut. Exchange student by heart ♥ ;)

9. Onko sinulla yksi paras kaveri vai monta parasta kaveria?
Mulla on muutama todella hyvä ystävä, ja paljon kavereita. 

10. Missä kaikissa maissa olet käynyt?
Okay here we go :D... (Suomi), Ruotsi, Norja, Tanska, Fäärsaaret, Viro, Latvia, Liettua, Saksa, Hollanti, Espanja, Kreikka, Thaimaa, Brasilia, Kiina ja Uusi-Seelanti. 

11. Asutko maalla vai kaupungissa?
Asun Helsingin lähiössä :) 

IMG_5529_Fotor

Tällä kertaa en haasta ketään - done it too many times :D


- Roxy 

2 kommenttia:

♥ Kiitos kommentistasi! ♥