tiistai 28. huhtikuuta 2015

YEAH SCREW THAT


Mulla oli tänään pääsykokeen ensimmäinen osa ja... huhhuh että oli vaikeata! :D
Olin kyllä lukenut koko materiaalin ja tehnyt paljon muistiinpanoja, mutta olen kyllä toisaalta tosi iloinen etten lukenut enemmän, koska tohon kokeeseen olis pitänyt lukea 50 kertaa enemmän ja muistaa joka ikisen lauseen ulkoa että olisi hyötynyt lukemisesta. Kysymykset perustuivat pelkästään materiaaliin ja oli muodossa "Väittikö Jean Piaget artikkelissa sivulla 124 että kognitiivinen ajattelutapa lapsilla on kehittänyt kehityspsykologiaa? Sillee "Yup totally remember mitä se sano sivulla 124" ':D Vaikka tiedän että asia on näin, en kuitenkaan muista että sanoiko tämä tietty henkilö näin -.-

“You will face your greatest opposition when you are closest to your biggest miracle.” 
(hope so)

IMG_5510_Fotor

Tänään on tosi hyvä keli niin taidan lähteä pyöräilemään ja vähän tuulettaa aivoja! :D

- Roxy 

10 kommenttia:

  1. Hyi kuulostaa ihan kamalalta!! :D
    Ja ihana kuva ♥ ... taas ♥

    VastaaPoista
  2. Voi, tsemppiä toiseen (toisiin?) osiin! Eikä se niin kamalaa ole, jos joutuukin pitämään välivuoden - toivon vähän, että olisin itsekin pitänyt..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä toivon ettei tarttis, ku oon mun vaihtovuoden takia jo vähän "jäljessä" ja mun porukat ei kyl tykkäis enkä tiedä mitä mä tekisin kokonaisen vuoden! :D Mul on onneks toinenkin vaihtoehto et panostan nyt siihen sit jos tää meni mönkään :)

      Poista
  3. Kuulostaa oikeesti ihan kauheelta tollanen, että pitäis muistaa kaikki ulkoa... :s Eihän se oo enää edes inhimillistä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyl aika jäätävää siinä tilanteessa :D
      Onneks siin oli essee myös et oli mahist saada 25p, mut en kyl tiiä miten sekään meni ku piti kirjoittaa millaista on alkaa koulussa uutena opettajana :D

      Poista
  4. Siulle on heitetty haaste, toteuta jos jaksat!

    http://vilmaadalinnea.blogspot.fi/2015/04/kysymyshaaste.html

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥