torstai 16. huhtikuuta 2015

UUSIA MEIKKEJÄ






Ripsarien lisäksi olet nyt ostanut uuden eyelinerin, mun ensimmäisen aurinkopuuterin ja uuden huulipunan! :)

Mulla on ennenkin ollut käytössä Rimmel Exaggerate Eye Liner  ja ollut tyytyväinen, ja siksi ostinkin nyt uudestaan. Se suttaantuu ehkä vähän päivän aikana, ja pohdinkin ostoshetkellä että pitäisikö ottaa waterproofin. Arvostan kuitenkin että saan pestyä meikit pois aika helposti, niin päädyin tähän normiin. Pitää vain korjailla päivän aikana :) 

Mulla ei siis ole koskaan ollut omaa aurinkopuuteria, ja olen kyllä todella tyytyväinen että ostin Rimmel Natural Bronzerin ! :) Se antaa tosi kivasti väriä kun ei ole vielä minkäänlaista rusketusta :D En tiedä onko nyt oikeasti waterproof mut pysyy oikeasti tosi kauan! 

L'oréal (330) huulipuna kuuluu ehdottomasti mun kuukauden suosikkeihin! Se on mulle niin hyvän värinen ja pysyy kauan. Suosittelen tätäkin tuotetta! ♥

Onko teillä samantyyppisiä kokemuksia näistä? :) 

- Roxy 

4 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! :)
    Mulla on ollut toi Natural Bronzer ja en ole nähnyt mitään eroa oikeastaan kalliimpiin tuotteisiin niin ostan nykyään vain tota! :) Hyvä valinta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Tosi hyvä tietää! jess valitsin kerrankin oikein haha XD

      Poista
  2. din FÖRST solpuder?!!?! whaaaaat. solpuder är bäst. jag har alltid användt dendä rimmels :) billig o bra

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo-o! :D Har aldrig ägt, fö ja har använt ba poskipunaa :)
      Den e påriktit bra!

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥