perjantai 10. huhtikuuta 2015

PUT THEM SHADES ON


Mun lemppari aurinkolasieni kohdalla kävi vähän köpelösti... ja nyt on ollut kova haku päällä. En halua mitä tahansa, vaan just sellaiset samanlaiset kuten mulla oli... Pitää varmaan unohtaa koko juttu ettei vain jää putkinäkö päälle - tiedätte varmaan kun etsii sitä yhtä asiaa, ja missaa kaiken muun.












Löysin vanhat piloottiaurinkolasit, ja en ole oikein varma että sopiiko nämä minulle :D Välillä en tykkää, ja välillä tykkään- en osaa päättää! Kertokaa mitä mieltä olette! :D

- Roxy 


8 kommenttia:

  1. Ihania kuvia<3 Sopii mainiosti noi lasit sulle!
    http://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Hei mulla on just samanlaiset pilottilasit ja näytän ihan pelleltä ne päässä. :D Tosi kivat muuten, mutta ei sovi mun päähän, toisin kun sulle kyllä sopii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis ne on just sellaiset ettei oikein itse tiedä :D Mutta pitää nyt varmaan uskoa teitä! :D

      Poista
  3. E h d o t t o m a s t i sopii!! Olet tosi kaunis! <3

    VastaaPoista
  4. Sopii hyvin noi lasit sulle! :) Musta taas tuntuu siltä, että mulle ei sovi mitkään muut kuin pilottilasit. :D heh! Ihan superkiva blogi sulla muuten - tässä on jotenkin niin ilonen fiilis. :) Liityin lukijaks.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Tykkään sunkin blogista tosi paljon! Tervetuloa messiin ^^

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥