torstai 2. huhtikuuta 2015

MAALISKUUN SUOSIKIT


En tällä kertaa pysty postaamaan kuukauden videota, koska ei ole tarpeeksi materiaalia :/
Koosin kuitenkin mun tämän kuukauden suosikkeja tänne :)


1. Urbanears kuulokkeet: olen ihan koukussa, vaikka olenkin omistanut todella kauan. Tuntuu niin nihkeältä laittaa nappikuulokkeet korviin, niin nämä kulkevat mukana lähes koko ajan! 2. Artelac - silmätipat:  ovat olleet parhaat silmätipat (antibioottien lisäksi) mun silmille kun mulla tosiaan on ollut ongelmia mun silmien kanssa :/ Nyt mulla on käyttökielto mun kolmannen antibioottikuurin ajan, mutta kohta käyttö jatkuu :) 3. Guess - hajuvesi: on käytössä melkein joka päivä ja tuoksuu todella todella hyvälle! Voitin tanssikilpailussa kesällä, ja on ollut käytössä siitä asti :) 4. L'oréal huulipuna (sävy 330): todella kivan tummanpunainen huulipuna, jota olen halunnut todella kauan ja vihdoinkin ostanut! 5. BikBok paita: yksi mun viimeisimmistä ostoksista - miten ei olisi suosikki juuri nyt? ♥ 6. Kultakoru: en olisi uskonut että käyttäisin sitä näinkin paljon! :)


Lisäksi voin myöntää että edellinen postaus oli aprillipila :D Pari tarkkaa lukijaa huomasivat että olin vaihtanut bloginimeni Tinderella Days:iksi, sen lisäksi että mun täysin hyödytön postaukseni oli täynnä savannin eläimiä :D Luin monta postausta mistä paistoi aprillipila aika paljonkin, mutta en itse uskaltanut kyseenalaistaa esim. kauneusleikkauksia, niin ymmärrän ihan hyvin jos ei ilmaissut epäilystä :D Arvostan kuitenkin sitä että monet ovat varmoja että postaukseni yleensä ovat hiukan laadukkaampia XD - vaikka onhan esim. vaippasakaalit tosi söpöjä!
Katsokaa vaikka! ☞ klick ☜ ♥♥

- Roxy


1 kommentti:

  1. Toi koru! Ihana! :) Samaten tuo bannerisi on hirmu nätti, sulla on ihanat hiukset! :)

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥