lauantai 4. huhtikuuta 2015

KUULUMISIA VIA iPHONE






1.  Olen jostain syystä siivonnut koko taloa, joka päivä, ja löytänyt vähän kaikkea - myös vaatteita mitä en muistanut omistavani!  2.  #nomakeup - policy alkoi taas :/ valitettavasti..  3.  Mun rakas hauveli kävi kotona vähän pidemmän ajan tällä kertaa :) Vaikka kahdet seinät, tapetti ja lattia siitä kärsi, mä nautin joka hetkestä ♥





4.  Hain Janican ja käytiin hesessä myöhään illalla :D Oli tylsää!  5.  One happy girl after one happy night out :)  6.  R.I.P lemppari arskat :( En tiedä mitä tapahtui, ja laitoin ne päälle kuin idiootti XD  7. Iiih olimme Teemun luona ja saimme nähdä hänen siilen ja oli niiiiin söpö ♥
8.  Clubbing with my love ☆




9.  Olin Hulluilla Päivillä ostamassa meikkejä, ja kädet on aina vähän tämän näköiset sen jälkeen x)  10.  This book does not deserve a heart on it.. -.- Kira oli enkeli ja lainasi tämän minulle yliopiston kirjastosta kun luulin etten saisi tilattua mistään - mutta en kyllä pidä sisällöstä.. Damn you Gibbons! 11.  Olin Amandan ja Fannyn synttäreillä ja yritin näyttää jotenkin sivistyneeltä :D  12. Shoppailemassa :)





13.  Where did those calves come from? o.O Pizza?  14. Näin pääsin eroon virpojista, aamuna jolloin todellakin tarvitsin unta ':D  15.  Selfie? Yes! With Meeri :) ABI-risteily all over again haha :D  16.  Lisää biletystä :) Without party these weeks would've just been bullshit ...


- Roxy 

2 kommenttia:

  1. Ai että kun sulla on ihana blogi!
    En oo ikinä nähnyt näin elämänilosta ja sellasta avointa blogia ja tyttöä♥ Oikeesti, oot ihana ja tositosi kaunis päälle! <3 Sun läheiset saa olla ylpeitä susta :) Ja mäkin oon vaikka oonki tämmönen ano :D Ihanan piristävä postaus taas, sellasia ne on kaikki ^^
    Halit täältä Keski-Suomesta sulle ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on aivan ihana kommentti - you made my day ♥ Haleja sinnekin! Kiva että tykkäät! :)

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥