torstai 23. huhtikuuta 2015

DID YOU KNOW THIS?!


Minusta on jo aika että te lukijat saisitte tietää vähän enemmän minusta ja mun oudoista jutuista! Listasin 15 asiaa minusta joita mun parhaat kaveritkaan ei välttämättä minusta tiedä ;) Let's dive into it!

IMG_5977_Fotor

Mulla on 10 keskiarvo matikassa, ja kirjoitukset meni myös tosi hyvin, mutta mä en oikeasti osaa yhtään mitään :D Teen oikein, mutta en yksinkertaisesti ymmärrä miten. Must be magic!

Koulussa työskentelen aina sylissä. Must on niin kiva laittaa laukku pöydälle ja sit vaan kirjoittaa sylissä ♥ Who needs a desk anyway? ;) 

IMG_5959_Fotor
Ahdistun todella helposti! Ylianalysoin tosi helposti pikkutilanteita ja huolestun tosi tosi helposti! Vaikka olenkin aika ekstrovertti ja varma, tää on mun sellainen "herkkis puoli" :D

Mulla meni jalka poikki 1,5 vuotiaana Yupp... That happened.. ':D Olen ollut niiin onnistunut pienestä pitäen.

IMG_5975_Fotor


Lykkään asioita -varsinkin opiskelua. En osaa lukea normaalisti kokeisiin, ei vain ole tuttua meikäläiselle kun on aina tullut luettua tyyliin edellisenä päivänä kokeisiin :D

Olen aina ollut innokas tekemään videoita. Innostus alkoi siitä kun veli teki videoita kavereiden kanssa koulun jälkeen ala-asteella, ja sain hänet ylipuhuttua opettamaan miten käytetään Movie Makeriä. En koskaan saanut olla mukana, niin ostin oman kameran ja tein omia videoita :D Mutta mun oikea editointi "takeoff" tapahtui kun aloin käyttmään iMovieta.


IMG_5949_Fotor

Monet luulevat että olen Portugalista! Jostain syystä tosi monet ovat baarissa ja vaihdon aikana kysyneet, että olenko Portugalista? Olen aina ihmetellyt että miksi Portugali?! :D Mihin maahan te sijoittaisitte minut? :D

Olen työskennellyt näyttelijänä nuorempana. Hauskin projekti on varmaan ollut kun olin lastenohjelmassa pahiksena xD
Oli ihan älyttömän hauskaa värjätä hiukseni vihreiksi ja riehua green screenin edessä ♥ Golden times!

IMG_5939_Fotor
Olin oikeasti tosi hyvä soittaa viulua. Harmittaa välillä että lopetin, koska olisin voinut saavuttaa vaikka mitä - silleen ihan oikeasti! :D Minulla oli kuitenkin aina unelma valmistua ylioppilaaksi, enkä ryhtyä viulunsoittajaksi Euroopassa ':D



Lopetin 15 vuotiaana, ja harmittaa ettei ole videoita niiltä ajoilta :/ 

Halusin tosi kauan tulla eläinlääkäriksi - ja olen ollut kaikki TETit, taksvärkit ja tällaiset päivät eri eläinlääkäriasemilla. Olen ollut ihan tosissani tämän asian suhteen joku 10 vuotta, ja valinnut kurssit lukiossa tämän mukaan jne jne. Sain kuitenkin tietää sairastavani astmaa (minkä olin huomannut ennenkin), ja sitten piti keksiä jotain muuta tulevaisuudeksi... :/

Mulla on ollut 6 koiraa  ja aina ollut koiraihminen Meillä on ollut tosi huono tuuri koirien suhteen (2x syöpää, lonkkavikoja, tappeluita ja epilepsiaa) ja olen siksi niin onnellinen että meillä on vihdoinkin täysin terve koira *koputan puuta*.


Kadotan aina tärkeitä asioita koska laitan aina niitä "erityiseen paikkaan" etten kadottaisi - mutta sitten unohdan sen erityisen paikan... :D
Niin olen ihan tosissani kun sanon että on vain parasta että kaikki tavarat on mun huoneen lattialla. I like my stuff where I can see it ;)

IMG_5931_Fotor

Puhun paljon käsilläni mikä on varmaan näkynyt mun videoissa :D Ida tekstaa mulle "taas heivailit niitä sun käsiä sun videossa XD"

Ajattelen mun vaihtovuotta joka päivä. Ehkä johtuu lipusta joka roikkuu mun seinällä, tai siitä että juttelen mun NZ kavereiden kanssa melkein päivittäin, mutta muistun jostain asiasta joka päivä.

En ole koskaan syönyt peanut butter:ia, mikä on aika outoa varsinkin sen takia että Uudessa-Seelannissa kaikki söivät sitä. Minusta se haisee ja näyttää niin kuvottavalta etten halua edes maistaa x) Mä myös vihaan oliiveja!


PicMonkey Collage

Oliko näissä jotain yllättävää tai jotain mihin voitte samaistua? :)
Vaihdoin nyt Flickr:iin ja toivokaamme nyt että kuvieni laatuongelma vähän paranisi ♥ Mitä mieltä olette kuvista? ❀

- Roxy 

18 kommenttia:

  1. Kiva postaus♥ haha, outoja juttuja on, itellä on kans toi et lykkään asioita..:-D

    http://emiliamarjatta.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ♥ Ja oon varma että kaikki välillä lykkää asioita haha XD

      Poista
  2. Ihana postaus! Niin paljon hauskoja juttuja! :D Pakko kysyä että MITEN onnistuu saamaan jalka poikki noin nuorena? XD
    Tosi harmi noi sun tulevaisuuden jutut :/ Voin kuvitella hyvin ton viulujutun kaa (oot muuten ollu tosi taitava!!),ku oon kuullu miten kovia paineita saa kun on soittanu tosi kauan! Ihania kuvia, ja laatu kohdillaan! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      En minäkään tiedä miten voi olla noin onnistunut, mutta liukumäessä se kuulemma tapahtui XD
      Oli ihan hullut paineet, piti soittaa monta tuntia päivässä ja siinä se fiiliskin häippäs aika nopeesti..

      Poista
  3. Ulkonäön puolesta menisit kyllä portugalilaisesta! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ymmärrä :D On oikeasti tosi outoa että kaikista maista ihmiset ehdottaa lähes aina nimenomaan sitä :D whut

      Poista
  4. Hauskoja juttuja susta :D ja samalla ihania kuvia ♥

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia nättimys <3 haha apua miten oot saanut jalan poikki tossa iässä :DD auts!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana ♥
      Liukumäessähän minä törmäsin jotenkin :D Ei se kipsi vauhtia vienyt, koska juoksin sen kanssa pitkin poikin XD

      Poista
  6. Tosi kivoja kuvia, ja mukava postaus muutenkin. :) Ehkä ne on noi tummat, kiharat hiukset ja hymy, jotka vie sinne Etelä-Eurooppaan päin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokisa ! :)
      Mä oon miettinyt myös että on se on pakko olla se, mutta hassua että sanotaan niin usein se tietty maa haha :D

      Poista
  7. Siis vau, näitä mä selailin hetken ja vaan katselin näitä kuvia ♥_♥ Ihan uskomattoman kauniita ja oot niin kaunis muutenkin. Sininen on ihana väri ja se pukee sua todella kauniisti:) Eka kuva saa isot pisteet! Hmm Portugalista täh, ehkä Saana on oikeessa tossa ylemmässä kommassa. Tummat ja kihara tukka:) sekä sun hymy? ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti, kiitos ♥
      Maybe it really is my hair yeah ;)
      Tervetuloa lukijaksi ♥

      Poista
  8. Hyvä postaus ja upeita kuvia! (:
    Haha, oon pitkään luullu et oon ainoo joka vihaa oliiveja. En vaan voi sietää niitä missään.

    VastaaPoista
  9. Olis hirveen mielenkiintosta nähdä pätkiä niistä ohjelmista joissa näyttelit! :D

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥