sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

THE LIEBSTER AWARD



Sain Janicalta tällaisen haasteen nimeltä "The Liebster Award". Haasteen ideana on saada näkyvyyttä blogeille, joilla on alle 1000 lukijaa. Pitää siis vastata 11 kysymykseen, keksiä 11 uutta kysymystä ja lähettää ne eteenpäin seuraaville haasteen saajille. 
Aloitetaan! :) 








1. Mikä oli ensimmäinen sanasi?

Tarkistin mun vauvakirjasta ja mun ensimmäinen sana oli "pappa", eli isä ruotsiksi. 

2. Millaisten ihmisten kanssa tulet toimeen?

Minusta on tosi helppo olla kiltin, avoimen, positiivisen ja vähän hömpän ihmisen kanssa :) Tulen parhaiten toimeen oikeasti samalla aaltopituudella olevien kanssa.  

3. Miten mieluiten vietät vapaa-päiväsi?

Pitkien unien jälkeen kavereiden kanssa hengailua, ja lopuksi viel baanalle tyttöjen kanssa ;) 

4. Mikä on inhokki ruokasi?

Oliivit! Jos vaikka Miranda haastaa tekemään jotain, ehtona on aina että jos en vaikka uskalla joudun syömään purkin oliiveja x) 
On muuten iso motivaatio onnistumaan! :D

5. Osaatko tehdä mitään outoa/epätavallista?

Mä osaan katsoa kahteen eri suuntaan samaan aikaan, ja osaan lipaista mun kyynärpäätä xD haha

6. Haluaisitko elää ikuisesti? (Motivoi)

En usko..? Tulee vain mieleen meidän Twilight marathon kun mietittiin miten pitkästyneitä vampyyrit varmaan on :D En tiedä jos jaksaisi panostaa ja "yolottaa" niin paljon elämän aikana jos tietäisi ettei se koskaan lopu. Jos saisin olla jonkun tietyn ikäinen koko (normaalipituisen) elämäni ajan, niin se olisi tietty toinen asia ;) 

7. Oletko aamuvirkku vai iltaihminen?

ILTAIHMINEN! Istun nytkin kirjoittamassa tätä 3 yöllä :D

8. Mitä rakastat bloggaamisessa?

Että kuville tulee käyttöä, onnistuneita postauksia, lukijoita, kommentteja ja videoiden editoimista. 

9. Mistä olet ylpeä?

Olen ylpeä niistä hetkistä, jolloin olen käynyt läpi niitä ikävimpiä tilanteita, ja silti pystynyt jatkamaan eteenpäin positiivisena :) Olen ylpeä RENT-musikaalista, ja näin uusimpana lopputyöni kympistä ♥

10. Millainen olisi unelmiesi mies?

Tää on oikeastaan todella vaikea! Hmm...Unelmieni mies olisi pitkä, komea ja humoristinen, jonka seurassa haluan olla parempi ihminen. Sellainen fiksu, sydämmellinen tyyppi jolla on kuitenkin sellaista vähän pahan pojan asennetta ;) Jos tällainen tasapaino koskaan löytyisi ... ♥

11. Miten haluaisit viettää eläkepäiviäsi?

Mä haluaisin olla aika sellainen hassu, hullu mummo :D Olisi myös ihanaa jos olisin vaikka naimisissa ja saisin viettää loput mun elämästä ihmisen kanssa jota rakastan ♥





































Mun kysymykset: 

1. Miten sait tietää ettei joulupukki ole olemassa? 
2. Mikä on ollut sun paras matka? 
3. Ketä sinulla on ikävä juuri nyt? 
4. Mikä on sun lempiruoka? 
5. Mikä on hulluin asia jonka olet tehnyt? 
6. Jos saisit poistaa yhden aineen koulusta, mikä se olisi ja miksi? 
7. Mikä on mielestäsi pahin tyylimoka? 
8. Onko sinulla ollut jonkuntyyppistä lempinimeä? 
9. Minne haluaisit matkustaa ja miksi? 
10. Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä? 
11. Mitä haluaisit saavuttaa 5 vuoden sisällä? 

- Roxy 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ Kiitos kommentistasi! ♥