torstai 19. maaliskuuta 2015

MUN SUOSIKKI YOUTUBETTAJAT


Vietän paljon aikaa päivittäin Youtubessa, ja esittelen nyt teille mun lempi Youtubettajia ♥♥



iiSuperwomanii

Superwoman aka kanadalainen/punjabi Lilly, listaa usein videoissaan kaikentyyppisiä juttuja ja antaa näille ryhmille hauskoja nimiä :D Olen jaksanut seuraa jo vuosia koska niitä ideoita näyttää löytyvän loputtomiin! Lilly on myös paras Youtubettajien matkimisessa, ja tekee tosi kivoja spessuja!  (video)








   






Anna Akana

Anna on tosi erilainen Youtubettaja. Hän on oikeasti ammatiltaan näyttelijä ja ohjaaja niin kaikki videot on tosi hyvin kirjoitettu ja toteutettu. Anna editoi myös videoitaan tosi hyvin ja kloonaa usein itsensä ruudulla mikä on tosi hauskaa! Videot on aika lyhyitä mutta tosi ytimekkäitä, ja sen sijaan että yrittäisi piilottaa mainoksia, hän näyttelee niitä katsojien toiveiden mukaan ja tekee siitä oma juttu! :D (video)






ilikeweylie

Weylie on ehkä ainoa beauty-vloggaaja jota kestän katsoa :D Inhoan kaikkia sellaista kanavia missä kaikki on niin idyllistä ja virheetöntä... Weylillä on tällaisia videoita, mutta myös sellaisia mistä näkee että hänkin välillä syö pikaruokaa ja harmittelee finnejä sillöin tällöin :D (video) 








Marcus Butler

Tykkään kuinka hän on jumissa sen "Heeello!" tervehdyksen kanssa, koska seuraajat suuttuvat jos Marcus ei sano sitä XD
Marcuksen ideat on nykyään ehkä hieman tylsempiä kuin ennen, mutta tykkään kuitenkin katsoa hänen videoitaan :) (video)








Connor Franta

Connor on tosi "bubbly" ja vähän seko ♥ Oli kyllä tosi surullista kun hän lähti O2L:stä, ja miten ne nykyään suhtautuu häneen :/
Mun mielestä hän oli paras sieltä ja tulee kuitenkin aina hyvä mieli hänen oman kanavan videoista :) (video) 


Ketkä ovat teidän suosikki Youtubettajat ja oletteko koskaan katsoneet näiden videoita? :) 

- Roxy 

7 kommenttia:

  1. iiSurperwomanii on myös mun suosikkien listalla! Ihan sairaan mahtava ihminen ja piristää kummasti pahaa päivää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on niin positiivinen unicorn ;) haha

      Poista
  2. Uu samoja suosikkeja meillä! Pitää mennä tsekkaamaan noi mulle uudetkin kasvot - tykkään varmaan myös niistä, kun meillä tuntuu olevan melko samanlainen maku vloggaajien suhteen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei tosi kiva! :D Käy tsekkaamassa! Noi ei nyt ollu missään järjestyksessä että kaikki on mun mielest melkein yhtä hyviä!
      Kerro ihmees jos löydän jonkun josta mäkin tykkäisin! :D

      Poista
  3. Olipa kiva postaus tällainen :) Itse en ole katsonut yhdenkään heistä videoita, mutta pitääpäs käydä kurkkaamassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Käy ihmeessä katsomassa! Piristää ihmeellisesti mun päiviä! <3

      Poista
  4. Oon itsekkin kattonut joitakin noista :D Heitin sinulle ja 10 muulle kysymys haasteen!
    -> http://muusamarias.blogspot.fi/2015/03/kysymys-haaste.html

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥