keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

I TURN YOUR QUESTIONS INTO ANSWERS

Mut haastettiin vielä kerran tekemään kysymyshaasteen, niin tässä mun vastaukset :)


 1. Onko sinulla asiaa minkä tekisit tekemättömäksi? 
Yritän aina olla katumatta yhtään mitään, koska uskon että siinä tilanteessa just silloin,  tein just mitä halusin tehdä, tai sitten ainut asia minkä pystyin tekemään. Turha murehtia jälkeenpäin. 

2. Mikä on lempi tavarasi?
Puhelin ja tietokone jaetulla sijalla :D 

3. Oletko matkustanut ulkomailla?
Olen paljonkin elämäni aikana, ja asunutkin ihan kunnolla. 

4. Missä kävit viimeksi kun poistuit kotoasi?
Kävin valokuvaamassa esim. tässä postauksessa olevia kuvia Janican luona :) 

5. Mitkä asiat saavat sinut ärsyyntymään?
Aika paljon kun sitä mietin :D Ilkeät ihmiset, pikkuveljeni, hidas netti ja bussista myöhästyminen... 

6. Mitkä asiat tekevät sinut iloiseksi?
Kaverit, ruoka, uudet hauskat kokemukset, toivotun tavaran ostaminen ja onnelliset yöt :) 

7. Jos voisit ostaa nyt mitä vain mitä ostaisit?
Lentoliput Uuteen-Seelantiin ♥

8. Missä näet itsesi 10 vuoden päästä?
My future is as dark as my soul... Läppä oli :D Mutta oikeasti mä en tiedä.. Tämän vuoden aikana tapahtuu jo hurjasti muutoksia niin en edes uskalla ajatella mitä 10 tällaista vuotta tuo mukanaan :D 

9.  Mikä on lempi ruokasi?
Easy! Kylmäsavustettu lohi sitruunalla ♥ 

10. Kun katsot oikealle mitä näet?
Katson seinää XD 

11. Mikä on lempi sarjasi tai elokuvasi?
Mun lempielokuva on varmaan Slumdog Millionaire, ja mun lempparisarjat on Himym, Sex and the City ja Desperate Housewives. 



- Roxy 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ Kiitos kommentistasi! ♥