lauantai 10. tammikuuta 2015

PROM 2015

Mulla oli torstaina viimeiset tanssiaiset mun koulussa. Oli aika tunnelmallista olla viimeistä kertaa täällä, mutta koko ilta oli sairaan hauska! :D Syötiin, tanssittiin vanhojen tansseja ja sitten tanssittiin vähän lisää koulun eri bändien biiseille ♥


      Ykkösellä Adden kanssa :)       (2012)                                         Kakkosella Amandan ja Fannyn kanssa :)  (2013)                                 ABI ABI ABI 2015!


Miranda's too old for the duckface ;)


Frida photobombing :D

Anni XD

..Really? :D

Janni: "With my luck, this is only water." 




Janica :D

Miranda ♥♥






Mun vanhojen tansseissa mä en pystynyt tanssimaan yhtä tanssia (mun mekon takia), mutta pääsin nyt mun parin kanssa vetämään oikein täysillä sitä tanssia ja oli oikeesti ihan paras fiilis!! :D

The prom King said: "How did this happen?" and us White Bitches did a high five :D


Kiitos kaikille ihanasta illasta! Ihanat viimeiset tanssiaiset!
- Roxy   

7 kommenttia:

  1. Millä oot tehnyt kiharat? Tosi ihanat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin Uudesta-Seelannista ihan väliaikaisesti tosi halvalla (en muista merkkiä) mutta se kestikin tosi kauan! Ihan halppismerkki siis! :)
      Kannattaa vaan suoristaa hiukset ensin ja kihartaa kerroksittain, aloittaen niskasta eteenpäin :)

      Poista
  2. Voi ootpa kauniina! Ihana mekko ja meikki!

    VastaaPoista
  3. Hahah ja missa helt att vi sku muka göra nån duck face! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa-a, jag o Janica har nog en sånhän "young connection" ;)

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥