tiistai 2. joulukuuta 2014

LET'S PLAY HOCKEY


Kun olin Uudessa-Seelannissa, mulla oli mun päiväkirjassa Helsinki Bucket List, eli asioita joita kaipasin ja halusin tehdä kun tulin kotiin. Tänään tein yhden näistä asioista! :)

Kun olin pieni, kävin lähes viikottain HIFK peleissä, ja kun nyt istui siinä, ja kun samat laulut soivat kuin yli 6 vuotta sitten, tuli tosi nostalginen fiilis :)

Tänään oli vuorossa HIFK vs Frölunda.  Frölunda on joukkue Göteborgista (oli siis CHL peli). Eli ei olisi voinut olla täydellisempi combo: HIFK ja Suomi-Ruotsi matsi samaan aikaan! ♥
Täydellistä oli myös se, että sain ensimmäistä kertaa elämässäni istua niillä paikoilla joista aina unelmoin pienempänä!
Ostin popparitkin ja kaikki, että kaikki olisi kuin ennen vanhaan. Puuttui vain vanha ystäväni Sofia mun vierestä :')

Tunnelman kruunasi tietty voitto 2-1 ♥
"Toinen puoli huutakaa meille!" 









 - Roxy



2 kommenttia:

  1. Vitsit mäki kävin pienenä kattomassa lähes jokaisen oman kotiseuran pelin, mut nyt ei ookaan tullut käytyä enää :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On just ihan parasta! Kannattaa mennä! ;)

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥