sunnuntai 21. joulukuuta 2014

A CHRISTMAS PARTY

Perjantaina mulla oli mun viimeiset joulujuhlat ever, ja tehtiin myös mun kaveriporukan Secret Santa!  

Mentiin ensin Karinin siskon asuntoon tekemään Secret Santaa :) Anni oli mun Secret Santa ja minä Annin! :D Sain Annilta tosi hienon uuden kalenterin tulevaksi vuodeksi ja uuden ripsarin! 

My White Bitches ♥




Kiitos Anni ♥

Secret Santan jälkeen lähdettiin koululle. Kohokohta meidän joulujuhlissa on aina musiikkiluokan ykkösten "joulumusikaali" ja tulee aina flashback siitä kun olin itse siellä esiintymässä ja miten paljon minua jännitti laulaa mun sooloo :D




Joulujuhlien jälkeen lähdettiin Splizzeriaan missä syötiin pizza/salaattia. On tosi hauska ravintola, kannattaa käydä! :D Jatkettiin sitten Shottibaarin kautta Vaticaniin.





Nyt alkoi sitten joululoma joka luultavasti suurimmaksi osaksi menee lukemiseen. Ajattelin ensin että tenttaisin BI5, mutten tahdo mitään lisästressiä mun elämään.  Meidän opettaja ei ole lähettänyt tehtäviä tarpeeksi ajoissa, niin luen nyt vaan normaalisti kirjoituksiin. 

Hyvää (parempaa) joululomaa teille! 

- Roxy 

P.S Tervetuloa kaikille uusille lukijoille! :) 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ Kiitos kommentistasi! ♥