sunnuntai 2. marraskuuta 2014

THIS IS HALLOWEEN





Hihih tässä vähän musiikkia että pääsette tunnelmaan ;)

Meillä oli koulussa naamiaiset, ja mä pukeuduin Great Gatsby - teeman mukaisesti :)
Koulussa nähtiin kaikkea Jeesuksesta Mad Hatteriin ja Crazy Cat Ladystä zombeihin. Tällaiset jutut on mun mielestä niin kivoja! ♥
Olis kerrankin ollut kivaa jos olisi ollut pidempi päivä kun olin niin fabulous ;)






            Miranda              minä                    Janica                                    Crazy Cat Lady (Maryelle) ♥                                              Miranda XD










Tää on myös sellainen ajankohta missä muistan tosi hyvin mitä tein tasan vuosi sitten. Kävin muuten ensimmäistä kertaa trick or treating mun host siskon kanssa Uudessa-Seelannissa! :) **

Kuitenkin! :)
Thelma täyttikin nyt vihdoinkin 18 ja käytiin lauantaina Tavastian Halloween diskossa ♥ Vaihdettiin vähän pukuja taas kerran, ja minä olin tällä kertaa keijukainen ^^ Oli ehkä paras yö koko tänä vuonna! Oltiin (/olin) ihan sekasin, ja hauskaa oli!! :D



Toivottavasti teillä oli yhtä hyvä halloween kuin mulla ♥

- Roxy 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ Kiitos kommentistasi! ♥