torstai 11. syyskuuta 2014

ELÄMÄNI AAKKOSET


Tykkään aina tehdä näitä tag-postauksia silloin kun mä haluan, ja nyt tuntui siltä :)
Eli - tässä elämäni aakkoset!

A BI ABI ABI! ♥ Toivottavasti tämä vuosi menee todella hyvin ja että se tulee olemaan, kuten monet sanovat, paras kouluvuosi elämässään! :)

B logi :) Mun pieni harrastus ja ajatusten/inspiraation purkaminen.

C hillaus. Jotain mitä yritän oppia ja saada mahtumaan mun elämään. Olen hyvin menevä ihminen :D

D rinks. Aah ♥ Joku Piña colada tai Blue Sky...

E ditointi, tykkään niin paljon! 

F ood! Omnom. 

G irl's Night Out. I love my White Bitches ♥

H evonen. Tykkään niin paljon meidän Vascosta! 















I phone, johon olen surullisest riippuvainen :D

J ulkinen liikenne. Ai että kaipasin sitä Uudessa-Seelannissa :O 

K oira :)

L aulaminen. Aika lähellä sydäntäni! 

M usiikki (yleisesti) ♥

N ew Zealand ♥ Mun hyvä paha vaihtovuosi... Kamala ikävä kaikkia! 















O ptimismi! ^^ Kaikkihan se asenteesta lähtee :) 

P erhe :) 

Q uotes. Täydellistä, jos joku muu on sanonut ajatuksesi ääneen ennen sinua ♥

R atsastus!  

S uomenruotsalaisuus. Vaikka en kyllä itseäni täydelliseksi sellaiseksi tunne, niin silti! :) 

T ölö for one more year ♥ TC ;)

U usia kokemuksia :) 

V iulu. Vieläkin tärkeä, vaikka lopetinkin vuosia sitten.  

W hatsApp. Mun päivittäinen, virtuaalinen sosiaalinen elämä :P 

X tra Ordinary, cause who wants to be ordinary? ;)  

Y stävät, piste.  














Z ombi...  Olemassaoloni aamuisin ;) 

Å ska. Rakastan ukkosta! 

Ä iti. Rakas mamma :) 

Ö itä teille :-*

Toivottavasti tykkäsitte :) 

- Roxy 





2 kommenttia:

  1. miten voit olla abi jos just vasta tulit vaihdosta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis lähdin vaihtoon vuotta myöhemmin mun erikois lukion takia :)
      Oon -95

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥