torstai 14. elokuuta 2014

HIGHLIGHTS OF THIS SUMMER


Pride

Käytiin Janican kanssa kesäkussa Pride kulkueella ja oli kokonaisuudessa aivan mahtava viikonloppu :)


Lue postausta tästä :)


Juhannus

Juhannus tuli vietettyä perinteisesti (nyt kolmas vuosi peräkkäin) Messilässä Janican kanssa :) Oli taas aivan ihanaa ja ensi vuonna sitten uudestaan ;)

Lue postaus tästä !


Mökkielämää

Olen päässyt tän kesän aikana kaksi kertaa mökille moikkaamaan ja ratsastamaan meidän heppaa :) Just sellaista idyllistä irtiottoa kaupunkielämästä, just sopivasti pariksi päiväksi kerrallaan :) 



Serkkuilua

Tapasin serkkuja vasta nyt ensimmäistä kertaa vuoteen ja nämä kaksi päivää niiden kanssa jäi todellakin mieleen :) 

Lue postaus tästä ! 


WDS - World Dog Show 2014

Tänä vuonna kaikki maailman kauneimmat koirat kokoontuivat Suomeen, ja en edes muista miten kauan olen tätä odottanut urani aikana..! Tietenkin maailmanvoittaja tuli Suomeen kun olen lopettanut :D Tuli kyllä nähtyä monta kaunista koiraa, ja oli tosi kivaa kierrellä Maatun kanssa koko launtain. Joitain asioita ei ollut ikävä, mutta piti kuitenkin käväistä, koska mitä Roxy 10v olisi sanonut jos tulevaisuuden minä ei olisi edes vaivautunut paikalle? :D



Kaunis, iloinen koira Saksasta :)  © Monika K. 


- Roxy

1 kommentti:

  1. tosi kiva postaus jälleen kerran! ja mageita kuvia ♥ ^^ vitsi kun ois itekki päässy käymään tuolla mailmannäyttelyssä :)...

    Ps. jos kaulakoruarvonta kiinnostaa niin käy ihmeessä osallistumassa mun blogissa :)!
    http://fashionsituation.blogspot.fi/2014/08/kaulakoru-arvonta.html

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥