tiistai 15. heinäkuuta 2014

THE WISHES IN MY LIFE


Olen jo kauan halunnut tehdä jonkinlaisen elämäni toiveet-postausta, ja päätin nyt tehdä kun itsekin mietin yksikseni mitä elämästäni haluan. Tässä iässä jotenkin tulee niin paljon kysymyksiä ja tilanteita missä täytyy tehdä isoja elämään vaikuttavia päätöksiä. Mennäänpäs siis vähän pintaa syvemmälle.

 Asenne

Haluan iästä huolimatta aina olla nuori sydämmeltäni. Haluan olla kypsä mutta suhtautua uusiin asioihin lapsen innolla, ja nauttia joka hetkestä. Haluan oppia hyväksymään muutoksia ja oppia näkemään vanhentumista jännityksenä eikä pelkona.



Terveys

Kuka nyt ei haluaisi olla terve? Toivon että pystyn jättämään aikaa liikunnalle, hyvinvoinnille ja terveellisen ruoan tekoon. Toivon etten sairastu, ja etteivät mun selkäviat pahennu, ja että pystyisin rakentamaan kehoani niin että pystyisin käydä lenkillä vanhempana. Ihmiset usein kuvastavat terveyttä pelkästään omenan kuvilla ja liikuntasalilla, mutta liittyhän siihen paljon muutakin. Toivon siis myös että pystyn elämään tulevaisuudessakin psyykkisesti tasapainoista elämää, ja jatkaa eteenpäin esteistä huolimatta.



 Suhteet

"I don't think a man can ever complete me", mutta kaikkihan toivoo sitä luotettavaa ja uskollista kumppania, ja niin minäkin. Tulkoon kun huvittaa, kunhan sitten on sen arvoista :)

Kaverit

Elämässä on tullut ja mennyt kavereita, jotkut kaverisuhteet kestäneet kauemmin kuin toiset. Minulla on kuitenkin pari kaveria joita olen tuntenut jo yli 10 vuotta, ja suhteita mistä tiedän ettei sillä ole väliä missä asutaan, että tullaan olemaan kavereita loppuelämän. Toivon että minulla on aina yhtä hyviä kavereita kuin minulla on nyt, ja mielellään just ne ♥ You know who you are!
Työ ja ura

Olen pienestä pitäen suunnitellut ja pitänyt työtä ja uraa todella tärkeänä. Olen kuitenkin lähivuosina mennyt koko ajan edes takaisin valintani kanssa josta olin varma jo melkein 10 vuotta, enkä oikeasti tiedä mitä minun nyt pitäisi valita. On olemassa niin monta riskiä tässä valinnassa, mutta onneksi ei nykyään ole ihmeellistä vaihtaa alaa totaalisesti. Pitää vain miettiä mikä tulee olemaan minkä arvoista.


Mitä mieltä olette? Onko tulevaisuus teidänkin mielestä pelottava, ja millaisia tulevaisuuden toiveita teillä on?

- Roxy

Lukijaksi? :) 

4 kommenttia:

  1. Inspiroivia kuvia, tykkään! Sulla on hienoja ajatuksia mm. terveyden laajuudesta - toivon vilpittömästi paranemisia sun selkävaivoille, että pääset varmasti toteuttamaan itseäsi!

    Terveisin uusi lukija!

    ♥ http://herranenronja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihanan inspiroiva teksi. Tykkään tosi paljon blogin ulkoasusta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Kiva että tykkäsit <3

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥