maanantai 14. heinäkuuta 2014

DO ONE THING EVERY DAY THAT SCARES YOU

Friday-Saturday 

Perjantaina Adde tuli hakemaan minut Korsosta minne olin tullut junalla. Illalla chillattiin ja istuin sitten pari tuntia tekemässä pohjaa mun yhdelle lopputyö-laululle. Ohjelma vammaili vähän mutta sain sitten kyllä tallennettua. Kiitos Adde tosi paljon :) 
Lauantaina menin leffaan Mirandan ja Janican kanssa katsomaan "The Fault In Our Stars" ja suosittelen oikeasti kaikille! :) Kannattaa vaan ottaa nenäliinoja mukaan ;) 












Sunday


"Do one thing every day that scares you."

Yleensä mun päivät menee: herää, syö, lue, kotitöitä, nukkumaan. Halusin vähän vaihtelua, niin päätin joinata mun kavereita picnicille ja hyppäämään sillalta :) Kuulostaa väärältä, mutta oli siis ihan syvää vettä alla :D Meidän piti ensin hypätä kaikki samaan aikaan, mutta korkean kaiteen takia meidän oli pakko hypätä yksitellen :D En oo muistaakseni hypännyt yhtä tai kolmea metriä korkeammalta, niin tää oli aika jännää! Meitä kaikkia pelotti kyllä aika paljon, mutta hyppäsin vaikka ei ollut mun "vuoroa" koska ajattelin vaan että mun on pakko hypätä nyt tai sit en hyppää koskaan.. XD
En oikein sitten mun yolotuksen aikana ehtinyt miettiä sitä veteen tulemista niin se oli vähän epämääräistä, ja nyt on selkä vähän kipee XD Mutta oli niin sen arvoista ja tosi hauskaa! ♥





Fun day! ♥ Miranda, Janica, Karin, Thelma (+Gus)    ;)

- Roxy
Liity lukijaksi tästä! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ Kiitos kommentistasi! ♥