sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

PAST WEEK

Tää mennyt viikko on ollut mulle se ensimmäinen kunnon viikko Uuden-Seelannin jälkeen, kun olen oikeasti kykenyt tekemään asioita :D




Keskiviikkona Janicalla oli juhlat mun tulevalle luokalle :) Minusta oli tosi kivaa just saada tutustua niihin vähän enemmän vähän rennoimmissa merkeissä! Tästä mun tipaton kuukausikin alkoi ^^ Jäin sitten Janicalle yöksi ja siivosin koko aamun Mirandan ja Janican kanssa. Thanks Janica ♥



Perjantaina menin kouluun, koska mulla ei ollut parempaa tekemistä :D Oli siis todella rento päivä, katsottiin Mean Girlsiä ja mentiin keilailemaan :) Oli just kivaa, ja sitten Annin kanssa shoppailemaan :)
Illalla kävin vielä pelaamassa tennistä veljen kanssa :)
Perfect! 

- Roxy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ Kiitos kommentistasi! ♥