tiistai 27. toukokuuta 2014

START OF SOMETHING NEW

Hei, ja tervetuloa mun uuteen blogiin! :)
Osa teistä varmaan tietää mut mun vaihtariblogista (olin siis Uudessa-Seelannissa 10kk) ja oon nyt takaisin Suomessa, ja tuntuu todella oudolta!

Mulla oli ennen vaihtoa blogi, mutta halusin aloittaa puhtaalta pöydältä.


Kuitenkin teille, jotka ette "tunne" mua :)
Olen 18v. tyttö Helsingistä. Olen kaksikielinen, ja opiskelen lukiossa musiikkilinjalla missä pääaineeni on laulu. Vapaa-ajallani olen paljon kavereiden kanssa, teen töitä tai laulan.




Mä rakastan musiikkia, ratsastusta, bilettämistä ja mun kavereita! Mua kiinnostaa myös valokuvaus, videokuvaus ja editointi, tulee siis olemaan paljon videopostauksia! :) 

On jotenkin niin alien olo olla takaisin Suomessa missä kaikki on muuttunut, niin liittykää lukijoiksi ja seuratkaa mun sopeutumista mun omaan elämään :)

- Roxy

2 kommenttia:

  1. Ihana toi eka kuva <3

    http://patriciaelisabet.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Voi ei ihania kuvia täällä! Banneri ja blogisi nimi kiehtoo myös hirmuisesti! ♥
    http://myunstoppablelifestyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥