lauantai 31. toukokuuta 2014

SIINÄ MÄ ISTUIN JA ITKIN

Vaihtovuoden (Uudessa-Seelannissa) takiahan mä joudun käymään lukion neljässä vuodessa. Tänään oli se päivä, jota olen miettinyt jo vuoden, jolloin kaikki mun luokkatoverit saivat lakin... paitsi minä.

Onneksi meitä oli muutama jotka ovat olleet vaihdossa, mutta kukaan muu ei viettänyt -95 kanssa kaksi vuotta koulussa :/ Ei mua kuitenkaan harmittanut sen enempää, koska olisin varmaan ottanut välivuoden miettimässä vastauksia joita sain Uudessa-Seelannissa. Itkin sitten sielä kun parhaat kaverit ja kauan samalla luokalla käyneet valmistuivat :') So proud! Tuli kyllä hengitettyä syvään kun tuli kohta missä minä olisin ollut. 


There they are :')

Lähdin sitten Sipooseen parhaan kaverin Adden luo. Oli ihan todella ihanat juhlat, ja minusta tuli vapaaehtoisesti kukkatyttö. Muistan veljen juhlista miten niitä vaan tuli ihan liikaa, ja jos niitä ei heti vienyt pois... :D P.S Älkää viekö kukkia :D 


Adden tekemä kakku!


Pink popcorn :)

Rakas ♥

Sipoossa tuulee :D
- Roxy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ Kiitos kommentistasi! ♥